فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

جملات جدید 1393 و خنده دار


جملات جدید 1393 و خنده دار

 

هندى مسلمون میشه بهش میگن:هر وقت غذا میخورى بگو "بسم الله" که شیطون باهات هم غذا نشه!هندیه یادش میره، بعد از یک هفته شیطون میگه: تو رو خدا بگو "بسم الله"،از بس فلفل خوردم همه جام تاول زده:(((((

 

ما ترم پیش یه بار اومدیم تو جزوه دختره شمارمونو نوشتیم،خودش که ندید هیچ،........آخر ترم هم جزوشو داد به بقیه کپی کردن،هر سه ثانیه یه بار یکی اس میداد سلام ندا جون

 

به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااااا O

 

یه جا خوندم آیا میدانید فاصله مچ دست تا آرنج برابر طول کف پاست؟......منم اومدم امتحان کنم علاوه بر پاره شدن شلوارم ۲تا مهره ستون فقراتم جابجا شد پامم در رفت. الانم از وای فای بیمارستان خواستم صدامو ب گوش مسولین برسونم :|

 

غضنفراز همشهری میپرسه گوه نخور فحشه ? میگه نه پیام بهداشتیه واسه سلامتی خودمونه نباید بخوریم

 

تو اتوبوس گوشیمو در آوردم فیس بوکمو چک کنم...........داشتم پستهارو می خوندم یهو یکی از پشت به شونم زده میگه: داداش پست قبلیه رو لایک کن خیلی با حال بود.!!! 

 

یه بار نشستم تو تاکسى ، چهار تا سربازعقب سوار کرده بود.گفتم آقا خوب بر نزدى سربازا افتادن پیش هم

 

یه روز یه مرده رفت سلمونی درحین کوتاه کردن موی سرش آرایشگره پرسید:حال مادرزنت چطوره؟مرده گفت :خوبه الحمدالله بعد دو دقیقه باز همون سوال و جواب تکرار شددوباره بعد دو دقیقه همون سوال اینبار مرده به آرایشگره گفت:شما چرا اینقدر حال مادر زنمو میپرسی؟آرایشگره گفت: آخه وقتی اسم مادر زنتو میموهات سیخ میشه راحت تر میتونم کوتاهشون کنم

 

داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره زیرش بنویسه اینم من بدون آرایش

 

پیامک شوهر به زن : نترس. من ازپله های اداره افتادم و خانم جهانپور مرا که بیهوش بودم رسوند بیمارستان بهوش اومدم احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .
زن :خانم جهانپور کیه؟؟؟؟

 

دو جمله احساسات ما دخترا رو بدجور متحول میکنه !!
1 ( دوست دارم !!
2 ( 70 % تخفیف .... !!!!!:((((

 

طرف عکس گوجه فرنگی گذاشته واسه پروفایلش، بعد پی ام داده:سلام علی، شناختی؟ :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی