فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

مجله طنز و سرگرمی فیس بوک

دخـتـره استاتوس گذاشتـه :انقدر بدم میاد از پـسـرهایی که میان فیس بـوک برا علافی !........انگار خودش هر وقت میاد فیس بوک عمل پیوند کلــیــه می کنه ... ! :|



یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده!منو از خواب بیدار کرده میگه :دارم میرم ولی خدایی این زندگی نیست شما دارین


شماهایی که صدای سیستم ماشینتوتو تا ته زیاد میکنین که از انگشت شصت پا تا داخل معده عادم میلرزه...خیلی باحالید..!فقط به شرطِ اینکه آهنگای باحال بذارید


رو اعصاب تر از مهمونی که شب می مونه مهمونیه که شب مونده و صبح زودتر از همه بیدار می شه جاشو جم می کنه و عین منگولا میشینه یه گوشه منتظر بقیه!


زن باس از خونه باباش که میاد......از مچ تا کتف النگو باشه .مرد هی بفروشه بزنه به یه زخمی :((((

جمله »چقدر چاق شدی!« چیست ؟جمله ای که میتونه درجا جنس مونث رو از پا دربیاره و در طولانی مدت باعث افسردگی اون شخص بشه !


یعنی با این شانسی که من دارم اگه دختر به دنیا میومدم تو جهل عربستانی ها به دنیا میومدم زنده به گورم میکردن :|


مادر است دیگر..........گاهی دلش میخواهد صبح زود ظرفها را بشوید و ما را سگ خواب کند :|:(((((((


پشت هر “فداى سرت”یه “خاک بر سرت” به صورت مستتر و بالقوه وجود داره


فقط یه دانشجوی ایرانیه که ترم 8 هنوز ریاضی مهندسی رو پاس نکرده:|


ولنتاین به همه یاد داد میشه...یک دنیا عشق رو به یک دختر تقدیم کرد...وپسرای ایرونی هم ثابت کردن که میشه یه ذره عشق و بین یک دنیا دختر تقسیم کرد !سلامتی همه پسرای ایرونی ولنتاین مبارک



عرض شود که رفتم کلانتری میگم گوشیم رو گم کردم!............میگه کجا گم گردی؟میگم پارک..!میگه چرا رفتی پارک؟اصلا با کی رفته بودی؟گروهبان اسدی ببرش بازداشتگاه!! :((((((


مردم به آرزوهاشون جامه عمل میپوشونن ، من حتی به آرزوهام شورتم نمیتونم بپوشونم ...


این خارجیا که صلوات ندارن وقتی دعواشون میشه چی میفرستند که دعواشونو خاتمه بدن


+ آقای راننده . دو نفر مسافر خالی داری. منم دیرمه. نمیای بریم؟- اگه اون دو نفر خالی رو شما حساب میکنی تا بیام+ خب باشه . چقدر میشه تا 3 تا چهار راه بعدی؟- نفری 1000 تومن.+ ) اوه سه تا 1000 تومن ینی من بدم؟( خب باشه. بیا بالا ) تو دلم: دهنت صافه دیوث، از موقعیت من سوء استفاده میکنی؟ (چهار راه اول+آقا میشه وایسی؟؟- چرا؟ مگه نگفتین چهار راه سوم پیاده میشین؟+ خودم چرا، ولی این دو نفر که میخوام حسابشون کنم همینجا پیاده میشن- ینی چی آقا؟+ ینی اینکه مگه نگفتی دو نفرا من حساب کنم؟ خب این دو نفر اینجا پیاده میشن. من حسابشون میکنم. دوتا 250 تومن میشه 500 تومن. بفرما. من خودم چهار راه سوم پیاده میشم اینم 1000 تومنم. حله ؟- :O: O


یعنی این شانسه ما داریم . . . .تنها سودی که رشته ی تحصیلیم تا الان داشته این بوده که ؛ هر بار میرم تو اشپز خونه بابام میگه : مهندس یه ۲ تا چایی بیار بخوریم ! :|




دختره مسیج ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﻋﮑﺲ ﺟﺪﯾﺪﻣﻮ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ؟ﺑﺮﻭ ﻻﯾﮑﺶ ﮐﻦ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﯾدم 2534 ﻧﻔﺮ ﻻﯾﮑﺶ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍین ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﻣﻦ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﺮﺩﻡ :|


توی جاتخم مرغی یخچالِ ما جای تخم مرغ انواع و اقسامِ کرم و پماد و شربت سینه و شربت معده پیدا میشه ..!



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی