فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ق.ظ

دهکده طنز


نوشته شده بر اساس تحقیقات مردان یکسال از عمر خود را صرف دید زدن زنان میکنند. البته توی ایران گاها به نیمی از عمر هم میرسه

 

رییسم زنگ زده میگه گزارش کار بده!میگم الان که جمعه اس :|میگه میدونم ولی همراه اول یکساعت مکالمه رایگان داده میخوام استفاده کنم..!

 

به گزارش BBC یک مرد مجرد چینی در روز ولنتاین تمام بلیطهای سینمای شانگهای را یکی در میان خریداری کرده تا هیچ زوجی نتواند کنار هم بنشیند ..!

نیمۀ ﮔﻢ ﺷﺪۀ ﻣﻦ ...ﺗﻮﻗﻊ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯﺕ ﺍﻻﻥ ﭘﯿﺪﺍ بشی؛ﻓﻘﻂ ﺑﯿﺎ ﺑﮕﻮ ﺍﮔﻪ ﻇﺎﻫﺮِ ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺮﺍﺕ مهم نیست من دیگه بدنسازی نرم ..!

 

بچه 10 ساله آیفون فایو اس دستشه خدا شاهده من هم سن این بودم تنها خواسته م از خانواده م این بود وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم :|

 

از وقتی از "تن تاک" استفاده می کنم زندگیم از این رو به اون رو شده؛درس بچه هام بهتر شده،اخلاق همسرم خیلی خوب شده،سوراخ لایه اوزون کوچیکتر شده،دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه،تازه پوستمم شاداب تر شده،آنتن دهی گوشیمم دو برابر شده،سرعت اینترنتمم فوق العاده شده... :

 

پسره 30 سالشه، سربازی نرفته اونوقت میگه در صورت جنگ واسه دفاع از کشورم برمیخیزم..شما صبح ها قبل از ظهر برخیز نمیخواد تو زحمت بیوفتی لامصــب..

 

به نظر من آدم باید دلش پاک باشه..حموم و اینا بهونس!....

 

شما یادتون نمیاد. یه زمانی ...............میرفتی مهمونی ، برا اینکه نشون بدی با شخصیتی، نباید موز برمیداشتی!!!

نظرات  (۲)

خوشم اومد فقط خواهش می کنم بیشتر بزارید ممنونم

اه اه اه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی