فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۹ ب.ظ

جوک و استاتوس


دختر : نمی دونم چرا اینقدر سردمه!پسر: خوب پا شو کتت رو بپوش.دختر : با کت گرم نمیشم!پسر : برو جلوی بخاری...دختر : آخه خیلی سرده اونجا هم گرم نمیشم....پسر : برو یک پتو بیار جلوی بخاری بنداز رو خودت دختر : خونه پدرم که بودم وقتی سردم می شد مامانم منو بغل می کرد تا گرم میشدم پسر : همین مونده بود تا آخر زمستان مادرتو بیاریم خونمون !چقده ما پسرا ساده ایم ای خداااااااااااااااااااااااااا

 

به بعضیام باید گفت : دوستِ عزیز، در آیین نامه راهنمایی و رانندگی،بخش حق تقدم، اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است..!

 

طرف میره مسافرت, شب توی اتوبوس هی میرفت صندلی ۳ مینشست هی برمیگشت صندلی 14. ازش میپرسن چته؟میگه لعنت به اونی که گفت دو تا صندلی بگیر شب راحت بخواب

 

در یک اقدام خودجوش تو پلی استیشن خودم تیم ملی ایران رو برداشتم تیم مقابلمم اسرائیل برداشتم.و برای حمایت از مردم فلسطین جلوی اسرائیل بازی نکردم.بعدشم پل استیشنو خاموش کردم.خیلی با این کار خودم حال کردم!

 

ینی از بس بهمون الکی الکی گفتن دوست دارم میترسم فردا پس فردا زنم بهم بگه دوست دارم ،بگم گوه نخور باو، توام یکی مث بقیه:|

 

ترسناک ترین سوال.........آخرین نفر کی دستشویی رفته !؟:|

 

شماره شناسنامه بابام ۱۶۴من بچه که بودم فک میکردم بابام صدو شصت و چهارمین آدمیه که تو جهان بدنیا اومده.تازه این که چیزی نیس شماره شناسنامه عموم ۱اون بدبخت که دیگه فک میکردم حضرت آدمه

 

بهانه جدید پسرها برای مشروط شدن مگه کلیپس دخترااااااااااااا میزاره تخته رو ببینی؟

 

به من نه سبد کالا تعلق گرفته، نه یارانه نقدی، نه سهمیه بنزین، نه سهام عدالت و ..!مسئولین راستشو بگن، منو از فلسطین آوردین بزرگ کردین؟

 

بار الها ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ دختر ها رو ﻫﺪﺍﯾﺖ ﮐﻦ

 

.

 

.

 

.

 

.

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ! :(( ==============

 

 

توصیه امریکایی:سال اولی که یه مدل جدید ماشین میاد بیرون نخرید؛ که کمپانی ایراداشو بفهمه برطرف کنه بعد سال دوم بخریدش.توصیه ایرانی:سال اولی که یه مدل جدید ماشین میاد بیرون, سریع بخرید؛ تا هنوز کمپانی فرصت نکرده گند بزنه بهش :|

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی