فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ق.ظ

استاتوس خیلی خنده دار فیس بوک


 

تجربه ثابت کرده همیشه اونایی که تو عکسای دست جمعی از همه خوشگلترن فیس بوک ندارن !

 

 

موقع پخش این جمله از تلویزیون همه منو چپ چپ نگاه میکنند:استفاده بیش از حد از اینترنت هم، اعتیاد محسوب می شود.شما هم اینطوری هستین عایااااا؟!

 

این دخترایی که عکس چشمشونو میزارن یا اصلا عکس نمیزارن رو پروفایلشون........اینا هنوز دماغاشونو عمل نکردن :(((

 

زنگ زدم به مامانم می گم بیا من و گرفتن!!!!.....میگه گشت ارشاد دیگه؟؟؟!!!میگم:په نه په مرکز نخبگان ایران من و گرفته!!!

دختره قیافش شبیه واشرسرسیلندر وانت پیکانه اونوقت کامنت گذاشته:کسى رادوست دارم که قبل ازاینکه ظاهرزیباوفریبنده ام رابخواهد قلب شکننده ام را دریابد انوقت ظاهر زیبای هیچ دنیا رابه زیرگامهایش خواهم ریخت. .من اگه اعتماد به نفس اینو داشتم با تفنگ ترقه ای اوبا ما رو ترور میکردم !!

 

هدیه دادن غضنفر به همسرش سکینه جان خواستم برات گل بخـــرم دیدم خودت گلـــی واست کــــود خریدم

 

طرز تهیه نیمرو توسط پسرا تخم مرغ ها را در ماهیتابه ریخته و به سرعت پناه میگیریم

 

کارتونهای بچگی مارو باش :پرین دنبال پدربزرگش میگشت. چوبین مادرش اسیربود. جولز وجولی دنبال باباش و عموش بودن. پسر کوهستان دنبال باباش میگشت. نل با پدربزرگش دنبال مادرش بود. اعصاب خردکن ترینش هاچ زنبورعسل بودکه هرجاپامیذاشت مادرش تازه ازاونجارفته بود. اصن ی و

 

طرف سوسک ببینه با دعای پدر و مادر از تو کما در میاد،بعد مینویسه :به من دل نبند وحشی تر از اونم که رامم کنی!مگه بوفالوئی که رام نمیشی لامصــــــب؟

 

 

انسان موجودعجیبیه اگه بهش بگن توآسمون خدا یکصد میلیاردو نودونه ستاره هست بی چون وچرا قبول میکنه اما اگه تو یه پارک رو نیمکت نوشته باشن"رنگی نشوید"فورأانگشت میکشه تامطمئن شه...

 

تو خونه های مجردی........;;;;;;......همیشه ظرفا رو قبل از غذا خوردن میشورن نه بعد از غذا خوردن !

 

دوست دارم همسر آینده ام »خانه دار« باشد،ترجیحا دوخوابه و نوساز

 

 

 

 

به من نه سبد کالا تعلق گرفته، نه یارانه نقدی، نه سهمیه بنزین، نه سهام عدالت و ..!مسئولین راستشو بگن، منو از فلسطین آوردین بزرگ کردین؟

 

بابام اومد تو اتاقم یه دﻓﻪ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ گفت :ﭘﺎﺷﻮ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯾﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﺎب ﻣﺮﺩﻩ!خجالت نمیکشی؟صب تا شب؛شب تا صب وِلی اونتو؟؟گفتم:پدر من وِل چیه؟ من اینجا همش تحقیق میکنم!نمره میدم؛تائید میکنم؛نظرخواهی میکنن نظر منو میخوان!وجودم لازمه!گفت : ببینم مثلا چی؟آقا چشمتون روز بد نبینه تا رفرش کردم یه دختره با یه تاپ با یه ژست خفن اومد روی صفحه بالاشم نوشته بود:به هیکلِ ساناز جون از یک تا بیست چه نمره ای میدی؟هیچی دیگه ... همچین زد پسِ کله م ساناز جون اومد تو بغلم :|

 

از تفریحات سالم من همین بس که :تو اتوبوس یا مترو یهویی از جام بلند میشم مردم که هجوم میارن به سمت صندلی خالی...از جیبم موبایلمو رو در میارم دوباره میشینم

 

مهمترین نکته ای که یک خانوم باید بدونه...............وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمیتواندجلوی او را بگیردتنها چیزی که جلوی او را میگیرد یک زن جدید است (دشمن از جنس خودتان است..!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی