فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ق.ظ

استاتوس جدید بهمن 92

طبق قرارداد جدید بین فیسبوک و سازمان تامین اجتماعی به اونایی که حدقل سه وعده در روز میان فیس بوک بیمه بیکاری تعلق میگیره!!!

 

تو پارک قدم میزدم ،یه بچه 3,4ساله دستشو پشتش گره زده تند راه میرفت،مامانشم پشت سرش هی میگفت:امیرمحمد صبرکن کارت دارم.یهو برگشت وایساد،داد زد گف: مامان ولم کن دیگه،منم مشکلات خاص خودمو دارم!!!!!!!!!!!

جدیدا یه پسره بدجور گیر داده بهم دیگه دارم یواش یواش به خودم شک میکنم یعنی اینقدر من جذابم ؟؟؟

 

بعضیا هم انقدر نمونه هستن که باس بهشون بگی فردا ساعت 8 بیا دم آزمایشگاه

 

 

 

طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه ۳۰
حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ!؟

 

یه جوری می گن چرا سرحال نیستی انگار تا دیروز تو صبح بخیر ایران، جلو وایمیستادم نرمش می کردم.. ○_@

 

متن استعفای شیطان:
پروردگارمحترم ازانجایی که بشردرفریفتن همدیگرشایستگی بیشتری ازاین حقیردارد لذاخواهشمنداست بااستعفای اینجانب موافقت کنید.

 

دختره نمرش نوزده ونیم شده اومده پست گذاشته :سهراب، قایقت جا دارد؟؟؟
اونوقت من امتحان میدم، به تنهایی معدل کلاسیو دو سه نمره میارم پایین!

 

چند روز پیش واسم خواستگار اومده بود
مامانم خیلی زود ردش کرد رفت؛
بهش گفتم :واسه چی اینجوری ردش کردی؟
گفت :کسی که تورو میخواد حتما مورد داره!

 

دختر :عزیزم بیا خواستگاریم
پسر :صدات نمیاد عزیزم بلندتر صحبت کن
دختر :گفتم بیااااااااااا خوااااااستگاریم
پسر :صداتو برای من بلند میکنی هرچی بین ما بود تموم شد 

 

نوشته ای که لایک نمیشه مث آرزویی می مونه که هیچوقت برآورده نمیشه!
خدا هیچ پستی رو بدون لایک نذاره!
آمین...

 

دانشجوی مملکت استاتوس زده یکی از فانتزیام اینه که تغییر رشته بدم، کشاورزی بخونم بعد پشکل بکارم گوسفند برداشت کنم!
آدم این دانشجوها رو میبینه امیدوار میشه به آینده کشور... والللللاااا!!!

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی