فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ق.ظ

استاتوس فیس بوک


خواهر زادم ١٠سالشه سه تا صفحه تو فیسبوک داره ٢ تا سایت و ٧، ٨تا وبلاگ الانم بهم میگه گوشیتو بده تا یادت بدم چطوری بری وی چت
اوقت من همسن این بودم پشت تلوزیونو نگاه میکردم ببینم آدما دقیقا کجان :|

 

یه روز سوار تاکسی شدم کنار دستم یه زنه نشسته بود یه گودزیلا تو بغلش بود! این بچه عرعر میکرد و داد میزد ساندیس میخوام! راننده اومد آرومش کنه گفت پسرم الان پیاده میشید مامانت برات میخره! بچه هم نه گذاشت نه برداشت به راننده گفت :تو دیگه گُ... ه نخور!!!!

تو خیابون باماشینم میرفتم. یه مزداهم که یه دخترپسربودن ازم سبقت گرفتن دختره به حالت تمسخرشکلک درآوردگازشوگرفتم رفتم کنارماشینشونوگفتم عزیزم عشق جدیدمبارک. دیگه بهم زنگ نزن
از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت
نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین

 

امروز صبح رادیو میگفت :دوستان همراه، اینجا ایرانه و همه اینجا شادند...!!!
نتیجه گرفتم :الان من خارجم...

 

نشد من به یکی بگم دیشب دو ساعت خوابیدم
نگه بابا تو که خوبی من یه ربع خوابیدم!!!!
عاشق این حس رقابتی ایرانیام:))

 

 

مامانم ۶تا خواهر داره. یکی از این خاله هام خیلی خوشگله. بابابزرگم تعریف میکرد هروقت خواستگار میومده خونشون این خاله خشگلمو بهشون نشون میدادن اون وقت سر سفره عقد یکی دیگه از خاله هام مینشسته!! اینجوری هر ۷تا دخترش شوهر کردن! این ینی سیاست!!!

 

داشتم به مخاطب خاصم اس ام اس میدادم که عروسک خوشگله من کجاست؟ اشتباهی به بابام دادم. جواب داد :(فرامنشوریه نمیشه گفت)
مدیونین اگه فک کنین فحش داد

 

سوار ماشین بودم، یه دختر خانومی خواست از خیابون ردبشه من نگه داشتم تا رد شه بعد از اینکه با هزار قر و قمیش از جلو ماشین رد شد گفت خوب دید زدی نکبت! یعنیا اون لحظه دنبال یه دوربین میگشتم مث مهران مدیری زل بزنم بش!!!

 

توکوچمون یادم رفت به پیرمرداسلام کنم یکیشون گفت جوونم جوونای قدیم بعدش شروع کردن به اینکه زمونه بدشده و...
هیچی دیگه الان فک کنم کشتارمسلمونای میانماروپس لرزه های آذربایجان وباخت به لبنان واخراج مجیدجلالی رم انداختن گردن من... والا

 

حکومت نظامی بوده به غضنفر میگن از ساعت نه به بعد هر کسی رو تو خیاباون دیدی با تیر بزن ساعت هفت یه نفرو با تیر می زنه! میگن :اینو چرا زدی؟ میگه :آدرسی که این داشت تا ده هم پیدا نمی کرد....!!!

 

برف شادی چیست؟
به برفی که منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شوند، برف شادی گویند

 

بابام خطاب به من:
بخدا پولی که تو این ۲۰ سال خرج تو کردم میدادم سکه میخریدم الان میلیاردر بودم و الان با اون پول میتونستم یه پسر تحصیل کرده ی دانشمند همسن و سال تو واسه خودم بخرم وبهش افتخارکنم!!!!!!
"الان تکلیف من چیه عایا؟؟؟؟ "

 

غضنفر به مادرش میگه ننه دختر سکینه خانومو برام میگیری؟ ننش میگه به اون شیر دادم نمیشه میگه خوب دختر عفت خانومو چطور؟ میگه به اونم شیر دادم. غضنفر عصبانی میشه میگه من نمیدونم تو ننه مایی یا گاو محل!!!!!!!!!!!!!!

 

چند روز پیش جا همتون خالی کربلا بودیم، یه دفه مدیر کاروان صدا زد حواستون باشه جوگیر نشین! تو سفر قبل مورد داشتیم جوگیر شدهگذرنامه اش رو انداخته تو ضریح امام حسین :|ملت مونده بودن چه جور بخندن:))))))

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی