فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ق.ظ

استاتوس جالب فیس بوکی


اعتراف میکنم، ما دخترا صدرصد از شما پسران عزییییز حمایت میکنیم! ^___^
"انجمن حمایت از حیوانات" p=
دخیاااا پرچم دسه کیه دقیقا؟!!

 

تو بچگی تلفن زنگ خورد، داداشم گف تو گوشیرو بردار اگه با من کار داشتن بگو داداشم نیس، بعدم گذاشت رو آیفون!
منم جواب دادم یه آقایی بود گف سلام عمو خوبی؟ داداشت هس؟ منم گفتم نه نیس. گف خداروشکر پس گوشیرو بده خواهرت!!!
داداشم ۰_o
بازم داداشم o_o

عاقا چرا وقتی مردا سگ میشن هیشکی دوسشون نداره! ولی وقتی خر میشن همه عاشقشون میشن؟؟؟؟
چرا اینقد بین حیوونا فرق میزارن؟؟؟؟؟
نکنید دیگه بابا گناه دارن حیووناااا!!!!!

 

پسر چیست؟
تلاش بی ثمر پدرو مادر جهت دختر دار شدن!
دخترا نه جیغ نه هورا!
سنگین باشین فقط دو انگشتی میریم

 

دختره ۱۳ سالشه بعد رفته زیر یکی از آهنگای قدیمی داریوش نوشته
:" چقدر با این آهنگ خاطره دارم! "..
هیچی دیگه! داریوش اینو دید الان داریم بهش آب قند میدیم فشارش افتاده...

 

عاقا بالاخره ما نفهمیدیم روبوسی ٢تاست یا٣تا تکلیف مارو مشخص کنین. شرایط سختیه مخصوصا زمانی که ادم می خواد یه بوس دیگه هم بکنه طرف مقابل میره عقب قیافه ادم شبیه مورچه خوار می شه

 

قابل توجه پسرایی که سوژشون کلیپس ماهست :ماهرکاری کردیم دیدیم شماهم کردین! تل زدیم شماهم زدید! موهامونورنگ زدیم دیدیم شماهم زدیدچقدم حرفه ای تر از ما! ابروبرداشتیم دیدیم ابروهای شماازمال مانازک تره! مجبورشدیم کلیپس بزنیم تادختراباپسرای فرقی داشته باشن!.!

 

ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺗﻨﺒﻠﯽ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯿﺪ:
- ﺷﺎﻋﺮﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻰ:
ﺑﺪﻧﺒﺎﻟﺖ ﻣﯿﺎﻡ ﻫﺮﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻰ...
- ﺷﺎﻋﺮﺷﯿﺮﺍﺯﯼ:
ﺳﺮﺭﺍﻫﺖ ﻧﺸﯿﻨﻢ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﯾﻰ...

 

منطق ریاضى:
هر مساله اى که دیدى آسون داره حل میشه؛
بدون راهِ حلت اشتباهه...

 

انقدر من از اول صبح تو نت هستم که
مخابرات میاد میگه من غلط کردم به شما سرویس نا محدود فروختم
دارم ورشکست میشم

 

امروز سر جلسه امتحان من تقلبامو گذاشته بودم تو دهنم (استغفرالله) یهو مراقبه اومد گفت آب میخوری؟؟؟؟ گفتم ممنون تشنه نیستم^_^ گفت میدونم میخوام اونا برن پایین
من o_۰
مراقب^_^
نکیر و منکر @_*
دوستان =)))))))))))))))

 

یه شعاری بود چند سال پیش مطرح شد:
“جهانی فکر کن محلی عمل کن”
الان نمونه‌ش رانندگی مردم :ماشین‌های روز دنیا، رانندگی به سبک شتر!

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی