فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ق.ظ

استاتوس های جدید بامزه

دوستم داشت میگفت پیاز تنها ماده غذاییه که میتونه اشک ادمو دربیاره.. منم رفتم یه نارگیل زدم تو سرش اونم به اشتباهش پی برد


برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت:
" این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب را تمام کنم "!

به بعضی از این پسرا باید گفت تو برو یه کلیپس بخر بزن به شلوارت.... تا نیاد پایین مارک شورتت پیدا شه والاااااااااا


گودزیلامون بهم میگه میشه یه هویج بخورم؟
بهش میگم نه صبرکن باید پوستشوبرات بتراشم
میگه میدونم خودم تراش دارم!!!! :- (
اونوقت درباره ازدواج اندازه یه خانجون تجربه داره که دراختیارت بذاره!


به مامانم میگم :امشب دپرسم سوئیچ رو بده برم یه چرخی بزنم
میگه :بیا بگیر ایشاللا بری زیر تریلی بر نگردی
خانوادس من دارم
خوبه حالا که بابام خونه نیس
وگرنه یه چیز میگفت درجا فلج میشدم


کودک درونم تا آخر این ماه بهم مهلت داده خواسته هاش رو برآورده کنم..
وگرنه منو میزاره خونه سالمندان!!!


یه آب میوه خریدم، روش نوشته بود ۱۰۰% طبیعی!! حالا ترکیباتش :عصاره آناناس، آب، شکر، اسید سیتریک، پتاسیم یُدید، وانادیم پنتاکسید، تری نیتروگلیسیرین، هیچی دیگه تا اینارو دیدم ترسیدم منفجر بشه سریع انداختمش دور:))))))))))


ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ
ﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺕ ﺣﺮﻑ ﺯﺩ
ﺭﻓﯿﻘﺎﺕ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﻦ ﺗﻮ
ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺳﮓ ﺑﺪﻩ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی