فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ

استاتوس جدید آذر 92

خواهر زادم پنج سالشه بهم میگه :دلم برات تنگ شده... ازش می پرسم :دلت برای من تنگ شده یا موبایلم؟ میگه :هم موبایلت هم کامپیوترت!


شخصی میخواست بهلول رو مسخره کند. به او گفت:
دیروز از دور تو را دیدم که نشسته ای، فکر کردم الاغی اس که در کوچه نشسته است.
بهلول جواب داد :من هم که از دور تو را دیدم فکر کردم آدمی به طرف من می آید!


این دخترایی که آخر جمله هاشون مینویسن:
“دخترا دست جیغ هووورا”
برنامه کودک زیاد میبینن یا کودک درونشون زیادی فعاله؟!!!

ما اینترنت خونمون قطع میشه یهو همه یه جوری باهم از اتاقاشون میان بیرون، انگار زلزله اومده...


پنکک زدین....... پنکک زدیم (ما پسرا)
زیر ابرو برداشتین...... زیر ابرو برداشتیم
دماغتونو عمل کردین...... دماغمونو رو عمل کردیم
پروتز گذاشتین....... پروتز گذاشتیم
اما دیگه من یکی دیگه روم نمیشه با ساپورت بیام بیرون!!!
بالاخره مرررردی گفتن... زنی گفتن!!


دیروز دلم واسه دوران دبیرستان تنگ شده بود
شب خوابیدم دیدم سال دوم دبیرستانم امتحان شیمی داریم منم طبق معمول هیچی بلد نیستم
خلاصه کابوسی شده بود
صبح که از خواب پا شدم تا العان دارم اهنگ غلط کردم غلط محسن چاوشی رو گوش میکنم!


نمردیم یه نفر افتاد دنبالمون.... البته سگ بود ولی خوب پیشرفت خوبی داشتم;))))


داشتم پفک میخوردم; بابام در یک حرکت انفرادی چندین نکته رو متذکر شدن:
حیف نون درست بخور، میریزی زمین، مامانت بدبخت میشه، پول برق زیاد میشه، هیکلت کثیف میشه، خشتکتم پاره میشه!!
یه هفتس که دارم دنبال روابط علت و معلول میگردم! هنوز کشف نکردم!


یگه کار از ابرو برداشتن و جیغ زدن و.... این چیزا گذشته.
امروز پسره داش دعوا میکرد
"مو میکشییید"
خدایا داریم کجا میریم ما؟؟؟؟؟


شمام وقتی منتظر اتوبوس هستید، همه تاکسی های خط ویژه جلوتون صف می کشن و کم مونده بخوان صلواتی سوارتون کنن و وقتی منتظر تاکسی هستید، ایستگاه اتوبوس رانی جلوتون پیاده سازی می کنن؟؟؟ یا فقط منه بدبخت ایجوریم


نشسته بودم پای اینترنت یهو دختر داییم اومد تو اتاق گفت:
میگم شایان ببین unknown artist آهنگ جدید نخونده؟؟
اون تفنگ من کجاست؟؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی