فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

جوکستان و طنز

تفاوت آمریکا و ایران در بازدید از باغ وحش:
میمون در حال خوردن موزآمریکایی: oh my god
ایران: پرویز بیا باباتو نگاه کن موز میخوره

 www.jokestan1740.persianblog.ir

هر وقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودت افتخار کن
 وگرنه با خرخونی هرکسی میتونه 20 بشه!والااااااااااااااااا.

 www.jokestan1740.persianblog.ir

کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم..

 www.jokestan1740.persianblog.ir

از حموم اومدم بیرون... اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتتم...
واسه مادر بزرگم تعریف کردم... یه دقیقه فکر کرد بعد میگه: 

برقم برقای قدیم... میگرفت درجا طرفو خشک میکرد...!!!...............
یعنی محبت میچکه ازشون!

 www.jokestan1740.persianblog.ir

یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و... اینا میوفتادم...
الان ساپورت همه چیو عوض کرده

 

 www.jokestan1740.persianblog.ir

غضنفر یه آینه پیدا میکنه،میگه این عکس چقد برام آشناس! 
حیف نون ازش میگیره نگاه میکنه، میگه خره این منم که :((((#

 www.jokestan1740.persianblog.ir

واییییییی ، ترکیب رنگ قرمز و زرد چقدر قشنگ میشه !)
تحلیل دخترها از بازی بایرن مونیخ و دورتموند(

 

 www.jokestan1740.persianblog.ir

"زندگی متأهلی یعنی به همسرت مسیج بدی:
 ای عشق، خداوند نگهدار تو باشد
اونوقت جواب بگیری:یه بسته قارچ، آب لیمو، مرغ، نون، بوس"

 www.jokestan1740.persianblog.ir

 

در سندی معتبر آمده
 دختران وقتی بیشترسه نفرشون یه جا جمع میشن
می تونن حتی رابطه لیلی و مجنون رو هم خراب کنند!

 

 www.jokestan1740.persianblog.ir

 

گفتم غم تو دارم 
گفتا درک دوباره!
.گفتم که ماه من شو 
با شصت داد اشاره!.
گفتم زمهرورزان،رسم ادب بیاموز 
گفتا بیشین بی نیم باااا بد ریخت بد قواره!. 
گفتم دچار عشقم 
گفتا بمیر دوباره !. 
گفتم وکیلم آیا؟
گفتا که راااا نداره!.
گفتم که زیر پایم، یک بنز کوپه دارم!
گفتا عجیجم! عجقم آره آره آره !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی