فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ

جوکهای خنده دار 93


جوکهای خنده دار اردیبهشت ماه 93

حیف نون رو مجبور به نماز خوندن می کنن ، می بینن همینطورنشسته داره زیر لب حرف میزنه گوش میدن می بینن داره میگه : خدایا ! اینا منو مجبور کردن نماز بخونم ! خودت قبول نکن !!!!!

 

 

آهنگ قبلیه ارمین: صدامو داری؟ آهنگ فعلی : چی شد صدا قطع شد !! آهنگ بعدی: شارژ ندارم بهم زنگ بزن :||

 

 

یه همسایه داریم یه بار سوار موتور شده بود تو خیابون داشت میرفت راهنما چپ زد ؛پیچید سمت راست!مام با ماشین زدیم بهش!بهش مگم: آخه مرتیکه راهنما چپ میزنی چرا می پیچی راست؟میگه: عوضی من راهنما چپ میزنم؛ تو نمیدونی سی ساله خونۀ ما سمت راسته! :|

 

 

دیروز پای کامپیوتر نشسته بودم،همزمان مداشتم یکی از اهنگای سروش هیچکسو گوش میدادم....بابام اومد تو اتاق،گفت این کیه دیگه؟انگار تو لوله بخاری گیرافتاده با اون صداش.. اسمش چیه؟منم گفتم هیچکس یدونه زد پس کلم و بهم گف با بابات درست حرف بزن بیشووووور....

 

خلبان هواپیما توسط میکروفن به مسافرین خوش امد میگفت..ناگهان فریاد زد:خدایا کمک کن...سکوت مرگباری کل هواپیما را فرا گرفت. وحشت، اضطراب، نفس های حبس شده...دوباره صدای خلبان امد که گفت:مسافرین عزیز پوزش میطلبم ..مهماندار قهوه داغ را روی شلوارم ریخت یکی از مسافرین بلند شد وفریاد زد: تف به گور پدرت.............بیا ببین چه بلایی سرشلوارهای ما اومده!!!!!

 

پسره میگفت نمیدونم این بابای من چجور فرم یارانه ها رو پر کرده که دیروز از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون!صبح امروزم از فائو اومده بودن واسمون غذا و آب آوردن نیم ساعت پیش آنجلینا جولی زنگ زده میگه میخواد منو به فرزندی قبول کنه!!!

 

 

تو تبلیغش نوشته "میکاپ عروس و آرایش خلیجی همیشه فارس"... ملت داغونن :(((

 

 

تجربه ثابت کرده هر وقت مامانم نشسته داره فک میکنه من باید بدون هیچ سوالی به صورت داوطلبانه برم بگم:مامان غلط کردم دیگه تکرار نمیشه

 

 

یکی از معجزات دخترا اینه یه جور مخ پسره رو میزنن که پسره فک میکنه خودش مخ زده...

 

 

هر موقع واسه جمله "میخواستی منو به دنیا نیارید" که قراره از بچه م بشنوم جواب مناسبی پیدا کردم زن میگیرم.

 

 

حقایق مهیج : آیا میدانید اگر مردی وارد حمام زنانه شود زنها او را خواهند کشت ولی اگر زنی وارد حمام مردانه شود مردها همدیگررا خواهند کشت ؟

نکته جالب و مهیج اینکه در هر دو حالت مردها کشته خواهند شد..

 

مهریه جدید دخترا!1393 لیتر بنزین ازاد!ایا وکیلم؟عروس رفته بشکه بیاره.

 

 

سیب به حضرت آدم که رسید، شد هبوط !

به نیوتن که رسید، شد کشف جاذبه زمین !

به استیو جابز که رسید، شد اپل!

به ایرانیا که رسید، شد تنباکو

 

 

به حیف نون میگن غمناک ترین لحظه زندگی کدومه؟میگه:در زلزله ی بم جسد کودکی را دفن کردم که بسیار گریه میکرد و میگفت عمو من زنده ام :((((

 

 

از عجایب زنها اینه که مجتمع های تجاری رو طبقه به طبقه ومغازه به مغازه میگردن؛بعد که از خرید میان برن خونه میگن "اووووه ماشین چقدر دوره" :((

 

 

الان شبکه mbc بالیود یه فیلم هندی نشون داد دیدم یارو طناب انداخت هلیکوپترگرفت رو هوا بعد هلیکوپتر میخاست بره یارو نمیزاشت :|

 

 

 

 

چندتا فامیل پیر داشتم همیشه توی عروسیها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن:بعدی تویی، بعدی تویی...البته دیگه اینکارو نمیکنن...چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو کردم.

 

تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم

زن: دارم سریال می بینم.........

مرد: جوووون زنه چه خوشگله!!!

زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه :(((((

 

موقع خواب :بابام : گوشیارو کجا گذاشتی ؟

مامانم : بالا سرت !

بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟

مامانم : چونکه سرطانزاست !یعنی عشق میچکه :|

 

 

حیف نون میوفته دنبالِ دختره، میگه: ماشین و خونه دارم پول دارم!

یهو دختره برمیگرده، حیف نون میبینه خیلی زشته،

میگه ولی شآنس گندت همه رو فروختم...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی