فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

جوک داغ و خنده دار سری جدید

جوک داغ و خنده دار سری جدید 2014

 

تو آزمایشگاه استاد واسه دانشجو ها یه آزمایش انجام داد؛ یه قطره الکل ریخت روی یه کرم، کرمه به خودش پیچید و مرد؛ استاد گفت: دیدید الکل چه بلایی سر سلول ها و موجودات زنده میاره، پس چه نتیجه ای درباره مصرف نوشیدنی های الکلی میگیریم؟؟؟؟ دانشجوها گفتند: نتیجه میگیریم که نوشیدنی های الکلی بخوریم تا کرم های بدنمون بمیرن!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

ملت چه بیکارن !

یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…

دیگه تماس نگرفت

بعد چند روز اس داده :

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

چه ها فک نمی کنید اینا دیوان حافظ رو هم عوض کردن آخه تفال زدم ببینم یارانه بهمون تعلق میگیره یا نه اومده:دوش دیدم که ملائک قید یارانه زدند انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند

 

 


++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

این پسرا خیلی جالبن موقع دعوا میشن بچه پایین شهرن موقع مخ زنی همشون بچه بالا شهرن

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

امروز رفتم اینستاگرام مامانم اومده میگه توی این ایثارگران چیکار میکنی شب و روز
من :|
مامان :|
ایثارگرانِ اینستاگرام :|

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

بابام طوری فرم ثبت نام یارانه رو پر کرده که امروز از کمیته امداد واسمون کمکهای مردمی اومده بود :|

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

ازبس ایرانسل لیست آهنگ پیشواز فرستادو من نگرفتم پیام داده، مشترک موردنظراگر وضعیت مالی شما تااین حد بد است عدد ۵ را به شماره 7575 ارسال کنیدتابه شما کمک مالی شودبازم هیچی نفرستادم پیام داده گدا به این شماره تک بزن قطع کن

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

مورد داشتیم طرف گوشیشو برده...........دکتر که pou رو ختنه کنه :|.

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

دیدی درد نداشت؟.........جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه....یعنی اون همه اشک ماله شوق بودهaah

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

عاقا یه سوالبه pou یارانه تعلق نمیگیره??!??!¿¿¡ عاخه لامصب خرجش زیاده :|

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

یکی از فانتزیام اینه که با یه دختر فقیر دوست بشم بعد دو سه ماه که فهمید عاشقشم بگه که دختر بزرگترین تاجر ایرانه و داشته عشق منو امتحان میکرده ! بعد منم ناراحت شم باهاش کات کنم

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

پسر در حال دویدن...

زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه ؟؟؟؟؟؟؟؟چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی ؟؟؟؟؟، پاشو ؟؟؟؟! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی")

یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!

یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!

**************************

دختر در حال راه رفتن...

دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...

یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟

یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ،

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

تو داری میری :|

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم :Dicon_lol.gif

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

ﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ :|

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++

مسیج دختر : سلام عزیزم

پسر : سلام عشقم ...(sending failed)

دختر : عزیییزم ؟!

پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)

دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (

پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)

دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!

پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)

نظرات  (۲)

خیلی بحال بود
خیلی باحال بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی