فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۳۳ ب.ظ

فیس بوک خنده

 

سوالات متداول از مامان:گرسنمه...شام کی حاضر میشه!؟سردمه!!پیرهنم کجاست!؟اون شلوار مشکیمو شستی!؟نمیتونم پیداش کنم!!ناهارچی داریم!؟این چرا اتو نداره!؟سوالات متداول از بابا:مامان کجاست؟

 

به بغل دستیم میگم اگه چیزی نوشتی، برسون!میگه هیچی ننوشتم هنوز حرفش تموم نشده بود،به استاد میگه اگه می شه یه برگه ی اضافه بهم بدین!!!هیچی دیگه فقط خواستم بگم خیلی دیوثه

 

اگر دختری در ستاره ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس برای او بوق خواهند زد

 

تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره...منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه...:|نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!!

 


 

الان یکی اومد تو پروفایلم از بالا تا پایین لایک کرده منم رفتم تو پروفایلش تا جایی که میتونستم براش لایک کردم!به این میگن دید و بازدید فیسبوکی

 

یکی از فانتزیام اینه که یه پیرمرد پولدار تصادف کنه و من برسونمش بیمارستان و نجاتش بدم، اونم با بچه هاش مشکل داشته باشه و تمام زندگیشو به نام من بزنه و بمیره ؛ وقتی بچه هاش منو پیدا میکنن که پولارو بگیرن ، همه پولارو بندازم جلوشون بگم بردارید نامردها ، اونی که با ارزش بود پدرتون بود …

 

دختره pm داده میگه: س خ؟ چ خ؟گفتم یعنی چی؟ مگه سگ دیدی؟میگه نه یعنی : سلام خوبی؟ چه خبر؟گفتم : آهان خ ب ح ز!گفت : یعنی چی؟گفتم یعنی : خاک تو سرت با این حرف زدنت!

 

دختره نوشته بود: "نصف جذابیت یه دختر به خنگ بودنشه"پسره کامنت داده بود: " تبریک میگم شما نصف جذابیت رو دارید"

 

هواپیمای مالزی با ۲۳۹ تا سرنشین توی عصر تکنولوژی گم شده...اونوقت من بچه بودم بابام میگفت چرا مداد گم میکنی؟!

 

 

نصف کودکی من به کلنجار رفتن با بابام گذشت که آتاری و میکرو و سِگا تلوزیون رو نمیسوزونه.... :|

 

تا حالا واستون پیش اومده ؟؟.............دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی روبرداره ... تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو !

 

یادمه این ساپورت هایی که الان کلی باکلاسه،قدیما ننم تو زمستونا به زور بهم میداد زیر شلوارمدرسه بپوشم و جورابم بکشم روش تا نَچّام! =((

 

یـه شـغـل واسـه آیـنـدم پـیـدا کـردم کـم هـزیـنـه و پــر ســود...لامصب باقلــوا کنار یه بلال فروش وایمیسم نخ دندون سانتی میفروشم! اونجوری نگاه نکن، کلی پول توشه........!!!

 

بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !خدایا مارو ببخش …

 

آدما وقتی از دستشویی میان بیرون حرفای تازه ای واسه گفتن دارن، غالبا هم با این کلمه شروع می کنن:"راستی ی ی ی"!!!

 

مورد داشتیم واسش خواستگار اومده ، با خواستگارش عکس انداخته گذاشته فیسبوک ، بالاش نوشته: روز خوب با یه خواستگار خوب

 

خدا اول مرد رو آفرید بعد دید خونه تکونی نمی کنه، زن رو آفرید و مرد خونه تکونی کرد!

 

دو خبر در یک روز:در بریتانیا، پزشکان فک ناقص یک بیمار را با پرینت سه بُعدى ترمیم کردند. در عربستان یک ملا فتوا داد که غذاىبوفه حرام است :|

 

یک بار رفتم استخر با دوستم. یهوخواستم با دوستم شوخی کنم، پیداش کردم و رفتم از عقب یه لگدبهش زدم بعد پرتش کردم تو استخر، خودمم پریدم روش باهاش درگیر شدم. یهو چشمم افتاد اونور دیدم دوستم کنار استخر نشسته!هیچی دیگه ... رفتم تا ته استخر دیگه بالا نیومدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی