فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دختره استاتوس زده


دختره استاتوس گذاشته تو فیس بوک:
.
.
انقدر بدم میاد از پسرهایی که میان فیس بـوک برا علافی !

انگار خودش هر وقت میاد فیسبوک عمل پیوند کلــیــه می کنه … !

 

 

دختره متولد ۸۲ استاتوس زده :
از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم …”
اونوقت ما تا ۱۰سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون !

 

دختره ﻣﺘﻮﻟﺪ 93 ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﻦ ﭼﻪ ﻓﻜﺮﻯ ﻛﺮﺩﻯ ﺍﻭﻣﺪﻯ ﭘﺎﻳﻴﻦ؟
ﺁﺧﻪ جنین هم ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺑﺰﺍﺭﻩ؟؟؟؟,واقعا که

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ :
ﮐﻠﯽ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ ﺗﮏ ﺗﮏ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﺩﻥ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﺍ ﯾﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺧﻮﺏ ﻧﻤﯿﺨﺮﯼ ﺁﺧﻪ ؟؟؟
طبق معمول فحش شنیدم

 

دختره استاتوس گذاشته پسر خوب مثل جا پارکه...مگه گیر میاد؟
حالا فرضا که پیدا شد کدومتون پارک کردن بلدین؟؟؟

 

استاتوس دختررو رو لایک کردم مسیج داده میگه هدف شما از لایک استاتوسم چی بود؟؟؟ s23.gif

خدایا،کرایه ی من و رضا صادقی را حساب بفرما ،هر جا شد پیاده میشیم icon_neutral.gif

 

 

دختره استاتوس گذاشته : از همه ی پسرا بدم میاد !

 

پسره  زیرش کامنت گذاشته :

.

.

.

.

.

 

.آخه کودن من که نشستم اینجا تو خونمون دارم چاییمو می خورم ...



چیکار به تو دارم خوب .... :))

 

 

 

دختره نوشته...

ﻣـﻄـﻤـﺌـﻨـﻢ ﺍﻭﻟـﯿـﻦ ﻭ ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺮﯼ ﮐـﻪ

ﺑـﺨـﻮﺍﻫـﻢ ﺟـﻠـﻮﯾـﺶ

ﺯﺍﻧـﻮ ﺑـﺰﻧـﻢ

ﭘـﺴـﺮﻡ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ ﺑـﻮﺩ . . .

ﺁﻥ ﻫـﻢ ﺑـﺮﺍﯼ ﺑـﺴـﺘـﻦ ﺑـﻨـﺪ ﮐـﻔـﺸـﻬـﺎﯾـﺶ . . . !

ﯾﮑﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺯﯾﺮ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺳﺶ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻮﻣﺎ ﺍﻭﻝ

ﺑﺒﯿﻦ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ

ﺷﻮﻫﺮ ﭘﯿﺪﺍﮐﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﺗﺼﻤﯿﻤﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮicon_neutral.gif

هر جور که نیگا میکنم میبینم حق گفته خداییشgigglesmile.gif...

 

 

دختره با خوشحالی استاتوس گذاشته: آخ جون عمه شدم

کامنتی که پسرا براش گذاشته بودن :

عزاس عزاس امروز، روز عزاس امروز.

عزیزم تسلیت منو بپذیر. تو خیلی جوون بودی.

امیدوارم عمه یه پسر سرتق نشده باشی.

و همچنان کامنت های محبت آمیز ادامه دارد .....

 

دختره استاتوس گذاشته
ﻭﺍﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺳﻮﺳﮏ ﺍﻭﻣﺪﻩ "

 

حالا ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ : *

سوسکتم عزیزمicon_rolleyes.gif

* ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻣﯿﻮﻣﺪﯾﻢ ﻣﯿﮑﺸﺘﯿﻤﺶ ﺑﺎ ﺭﻓﻘﺎ *

ﺳﻮﺳﮑﺖ ﺑﺸﻢ ﻋﺸﻘﻢ ؟! *

ﭼﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺗﺤﺘﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻢ :| *

ﻌﻨﯽ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺳﻮﺳﮏ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻢ ﻣﯿﮑﺸﺘﯿﻨﻢ *

ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ ﺷﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ * Biiiiiiig Nice * :|

* ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩ ﺷﮑﺴﭙﯿﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﯽ  icon_lol.gif

 

 

دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده:

فاز خودکشی گرفتم سنگین، دعا کنید اجرا نکنمش!

فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده...

 

 

خدره متولده ۱۳۷۸ استاتوس گذاشته
اگر مرا نمیخواهی به من بگو منو در این بلاتکلیفی رها نکن
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بعد من همسنِ این بودم تنها بلا تکلیفیم این بود سرِ دسشویی کدوم وری بشینم

 

 

ﯾه دختر ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍشته نوشته:

ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻩ ))

.

ﺗﻮ ۵ مین:

۹۵۱ ﺗﺎ ﺩﮐﺘﺮ ﻋﻤﻮﻣﯽ

۱۵۰ ﺗﺎ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺍﻃﻔﺎﻝ

۹۳ ﺗﺎ ﺭﺯﯾﺪﻧﺖ

۵۰ ﺗﺎ ﺩﮐﺘﺮ ﺍﻃﻔﺎﻝ

ﻭ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻧﺎ ﻣﻌﻠﻮﻣﯽ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﯾﻬﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻭﻭﻭﻣﺪﻩ

ﺗﺎﺯﻩ ۵ ﺗﺎ ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪﻥ

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﯼ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺭﻭ ﺗﺮﮐﻮﻧ

 

 

 

دختره استاتوس زده بود :

الان دلم گرفته بــــــــــــــــــــــــــــخــــــــل میخوام..

نزدیک به نیم میلیون نفر، بغلِ خودشونو معرفی کردن...! :|

یه سریا عروسک شاسخین شدن...! :|

یه عده خود رو بالشت نامیدند...!!! :|

این وسط یه نفر نمیدونم چرا شارژ ایرانسل کامنت کرده بود...!!!!

 

دختره استاتوس گذاشته دلــــــــــم گرفته...

منم گفتم برو دستشویی

.

.

.

بی جنبه منو از لیست دوستاش حذف کردicon_neutral.gif

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﭽّﻪ ﻫﺎ،ﭼﺮﺍ ﺩﯾﮕﻪ Unknown Artist ﺁﻫﻨﮓ ﻧﻤﯿﺪﻩ
ﺑﯿﺮﻭﻥ؟

 

دختره استاتوس گذاشته " درد زایمان خیلی زیاده "
sigh.gif
پسره کامنت گذاشته "درکت میکنم "

پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا ،

smile.gif

دیگه کار از زیر ابروو برداشتن گذشت !!!

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی