فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ

جملات طنز 93


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﯾﻪ ﭘﺴـــــﺮﻩ ﺧﻮﺷﺘﯿﭗ ﺗﻮ

ﺗﺎﮐﺴـــﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﻡ

ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺑﻮﺩ...

ﯾﯿﻬﻮ ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﯼ ﺧﺪﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﮐِـــــﯽ ﻣﯿﺸﯿﻢ

ﺩﻭﺗﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ

ﭘﺴـــــﺮﻩ ﯾﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﺑﻬـــــﻢ ﮐﺮﺩ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ

:|

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮔﻔﺘـــــﻢ : ﺑﻌﺪ ﺑﺸﯿــــــﻢ

۳ﺗﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ

ﭘﺴـــــﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺵ

ﻧﯿﺴﺘﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ !!!

ﮔﻔﺘﻢ:ﻋِــﻪ ﺁﻏﺎﺍﺍ ﭼﺮﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧــــﯽ

ﻣﯿﺸﯽ؟ﺑﻌﺪ ﺑﺸﯿﻢ ۴ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻩ

ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ...... ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﯾﻪ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﯾﻮﻭﻧـــــﻪ ﺍﯾﻢ

  

من موندم مرغ که در ردیف پرندگانه چرا پرواز نمیکنه ولی سوسک پرواز میکنه؟؟؟من اینجا منتظر رسیدگی هستم

 

ریمـــل خریدم 50000 تومن !!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

شکستِ عشقی که سهله ، خودتونم بکشین گریه نمی کنم ... !!

 

 

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟

 

میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود

 

کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد… !

 

 

3 دروغ دخترا:معذرت میخوام دوستت دارم نمیخواستم ناراحتت کنم 3 دروغ پسرا:نه عصبانی نشدم دیگه دوستت ندارم خوبم مرسی

 

ایرانسل sms داده به رایتلم مشترک گرامی اگه خیال کردی به همین راحتی دست از سرت بر میدارم کور خوندی فکر کردی شمارتو گیر نمیارم…. :|

 

دیشب خونه عموم اینا مهمونی بودیم، سر شام یکی به زن عموم گفت:خودتم بیا بشین بخور اینقد نمی خواد به ما تعارف کنی.زن عمومم هول شد گفت: من نخورده نیستم شما بفرمایید!!

 

نظرات  (۲)

  • نرگس خوشگله
  • خییییییلی بامزه بود ممنون
    باحال بودن.مرسی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی