فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ

جوک خنده دار امروز

من :میشه دوستی من رواکسپ کنید? دختره :مگه من میشناسمت اکسپت کنم؟من :من ثروتمندم دختره :الان اکسپت میکنم من عاطفه تهران۲۰سالمه دانشجوام گیتاریستم ازقیافم خوشت میاداسم شماچیه؟ من :من فامیلیم ثروتمنده اسمم مجیده دختره :من باپسرانمیحرفم پی ام ندین لطفا

 

عشق های ولنتاینی همش واسه یه روزه. دلتون رو خوش نکنید بهش عشق واقعی فقط یدونست: مــادر...


بعضی از دخترام هستن با گفتن این جمله والا هر چی زشت تر باشی شانست بیشتره خودشون رو در دسته بدشانسا جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن :(((

 

ما احتیاجی به سلاح کشتار جمعی نداریم یه خورده هواى تهران با هواى اهواز رو تو یه کیسه قاطى کنیم بندازیم اونجا، اسرائیل از صحنه ى روزگار محو خواهد شد

 

توصیه من به شما جوانان این است که در تنهایی ِ خود بگندید ،بپوسید...ولی آن را با هر خری تقسیم نکنید


 

جوانی عاشق دختری شد ومیخواست با او ازدواج کندروزی دختر را به همراه دو دوست دیگرش به منزل دعوت کرد و به مادر گفت میخواهم حدس بزنی که عشق من کدامیک است بعد از رفتن آنها از مادر پرسید: توانستی دختر مورد علاقه مرا از این سه تا تشخیص بدهی مادر گفت: بله و مشخصات دختر را بیان کرد پسر با تعجب پرسید: مادرم از کجا فهمیدی که این دختر مورد علاقه من است؟مادر جواب داد: سبحان الله نمیدانم چرا ازش بدم اومد

 

از خواب پا شدم دیدم کسی خونه نیست زنگ زدم به بابام میبینم کلی صدای جیغ و داد و سوت میاد!میگم: بابا! کجایین؟؟بابام با خوشحالی :ما اومدیم شهرِ بازی! تو مگه باهامون نیستی؟همش مایۀ دردسریاااا!مامانم از اونور تلفن:اوااا خاکِ عالم! یادم رفت بهش بگم!حالا بگو پاشه بیاد!

 

حالا گفتن نداره ولی وقتی بچه بودم هر وقت میگفتن واسه شفای مریضا دعا کنید، اول واسه شفای قلب مریض میزوگی تو فوتبالیستا دعامیکردم

 

1بارم 50 تومن دادم یه عطر خریدم واسه ولنتاین دیدم واسم یه جا سوئیچی خریده!همونجا عطرو گرفتم بردم فروختم به خواهرم ورفتم 5روز قلیون کشیدم یه همچین آدم حساسیم من

 

مورد داشتیم خانومه تو گوگل سرچ کرده :عاقبت ازدواج یک زن متولد تیر ماه با یک مرد متولد مرداد، ؟گوگل جواب داده : الله وکیلی فازت چیه آبجی!

 

پـسر استـاتـوس زده :ایــن قــدر بــی پــولی بم فشــار آورده دیــروز تو GTA مســافرکـشی میکــردم :|

 

داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش بنویسه. .“اینم من بدون آرایش”: |

 

بابام با ماشین تصادف کرده زنگ زده به من فحش میده می گم چی شده ؟ میگه تصادف کردم می گم چرا به من فحش می دی میگه :وقتی تصادف کردم داشتم به تو فک میکردم :|

 

تا بیست سالگیم فک می کردم اسمم زُهره اس، عاخه همیشه مادرم میخاست بیدارم کنه می گفت : پاشو ظهره ... !!!

 

دوستم تو دوران مجردى میخواست دنیارو عوض کنه...حالا زن گرفته.دیروز رفتم خونه شون دیدم نمیتونه کانال تلویزیونو عوض کنه!

 

دقت کردین وقتی موبایلت زنگ می خوره ............همه گوش هاشون تیز تیز می شه ؛ وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن

 

دﺧـﺘﺮﻩ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺩﺍﺩﻩ : ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﯿﺎﻡ فیس بوک ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺑﻪ , ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﮐُﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻢ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎ ﭼﯽ هستی ؟؟...ﻣﯿﮕﻪ : ﺷﻠﻮﺍﺭﮎِ ﻣﺸﮑﯽِ ﻭ ﺗﺎﭖِ زرد تورو خدا ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﯼ ﮐﻨﯿﻦ ﺍﺯ ﺳﻄﺢِ ﺷﻬر

 

پشت بوم خونمون رو با Google earth پیدا کردم ، نشون مامانم دادم !حالا یه نقطه ی سیاه پیدا کرده ! با کلی ذوق و شوق میگه "این منم ، دارم لباس پهن می کنم"من :|مامانم قضیه رو به بابام گفت ، بابام می زنه پس کلم میگه "چرا عکس مامانتو می ذاری تو اینترنت !!!

 

غضنفر:پیست پیست!! گارسون بیا اینجبینم..گارسون:بفرماییدقربان؟غضنفر:از این سوپ بخور..گارسون:خیره ایشالا چیزی توشه؟؟غضنفر:میگم بخور...گارسون:اگه سرده یا مشکلی داره میتونم عوضش کنم..غضنفر:فقط یکم از این سوپ بچش همین...گارسون:باشه چشم میخورم.. قاشق کجاس؟؟غضنفر:آهااااا قاشق کجاس مرتیکه د...ث؟؟!!

 

الان 1ساعته میخوام برم دستشویی ولی بابام کمین کرده تو پذیرایی دنباله کسی میگرده که تحلیلشو درباره حمله سوریه بگه !!!

 

یه سواله ذهنم رو خیلی مشغول کرده اینکه :چرا خانوما رشته مامائی دارن ولی آقایون رشته بابائی ندارن :-؟ها؟؟

 

یه روز یه غضنفر عصبانی میشه به شکمش میگه :چقدر من کار کنم تو بخوری.شکمش جواب میده میخوای من کار کنم تو بخوری

 

عاقد: عروس خانم وکیلم؟ عروس : پ ن پ … تو این بی شوهری می رم گل بچینم!

 

·اصولــــــــــــــــا”به هر چیزی که بخواهم میرسَم حتی به ” حــِــســـــــاب ” ِ شـــما دوستِ عزیز…!!!

 

·امروز تو خیابون یه دختر دیدم اندازه یه پسر آرایش کرده بود!والا خجالتم خوب چیزیه آخرالزمون شده..

 

رفتم یوگا اسم بنویسم، لامصـــب دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه!!!!.........که یارو گفت میای کلاس یه تشک و یه بالشم باید بیاری!فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی