فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ق.ظ

خنده دارترین استاتوس های فیس بوک


 

عزیزم سبد کالا به شما تعلق گرفت؟!!!........بهونه جدید پسرا براى چت در فیسبوک

 

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی وجلوگیری از ابتلابه زخم بستر مفید است !

 

بدن انسان هفت میلیون عصب داره ... و متاسفانه بعضیا این قابلیتُ رو دارن که رهفت میلیون تاش یورتمه برن :|

پسرا در این ایام گرامی از دوس شدن/تیکه انداختن/شماره دادن /حرف زدن با هر دختری جدا خودداری فرماییدولنتاین نزدیکه با یه چشمک هم دوس میشن از ما گفتن بود

 

من اکثرا وقتی ایرانسل پیام میده نخونده پاکش میکنم . . .امروز پیام داد :....بذار حرفمو بزنم اگه غیر منطقی بود بعد پاکش کن :|

 

هیشکی ام نیس بهمون بگه : تودلم ول وله اس واسه خواستنت!اونقت منم بزنم از پنجره پرتش کنم بیرون آخه لعنتی داریم به ولنتاین نزدیک میشیم خووووووو

 

اس ام اس دادم سبد به ما میدن یا نه نوشت شما مرفه بی دردی بروو از خدا بترس

 

 

من بچه که بودم مث شما بچه مایه داراپیشی و سگ و لاک پشت کوچولو نداشتم که!یه خروسِ بی پدر و مادر از تو کوچه پیدا کرده بودم براش هم پدری میکردم هم مادری!خدابیامرزتش ... اسمش قولی خان بود

 

دیــــدیــــن تــــو شهـــربازى ...اونایى که پاى دستگاه واستادن چــه طورى ژست میگیرن ؟انگارخودشون مخترع دستگاهن :|دُکــمَتــــو بــزَن بابا =((

 

دخترا دنبال پسری میگردن که آینده ی خوبی داشته باشه ،پسرا هم دنبال دختری میگردن که گذشته ی خوبی داشته باشه

 

تو خونه ما اینکه بگیاین اخلاقت شبیه باباست یه فحش خیلی زشت محسوب می شه که فقط با خون پاک می شه !

 

به بابام میگم :امشب تولدمه، چی میخوای بم کادو بدی؟!برگشته میگه :دیشب رفتی ماست خریدی بقیه پولش واسه خودت از فردا میرم دنبال پدر مادر واقعیم

 

یه فامیل خیلی خجالتی داریم یه شب اومد خونه بابام اینا. شب هم همونجا خوابید. صبح بهش گفتیم بفرما صبحونه گفت ممنون صبحونه خوردم !

 

دختره بهم مسیج داده: عجقم بهم شارژ میدیمنم گفتم بله چرا که نه بفرما8954 5557 4565 1254بعد دو دقیقه بهم گفت این که خالیه لهش گفتم:چطور خالی بود اخه خودم زدم شارژ داشت بخدا 5 تومنی هم بود̶

 

معیار انتخاب دخترا :ﻗﯿﺎﻓﻪ؛ ﺟﻮﺭﺝ ﮐﻠﻮﻧﯽ ﻫﯿﮑﻞ؛ ﺍﻧﺮﯾﮑﻪ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ؛ ﺑﯿﻠﮕﯿﺪﺱ! ﺍﺧﻼﻕ ؛ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﺳﻼﻡ

 

کاشکی اون هایی که آخر هر حرفشون میگن شوخی کردم میفهمیدن که ما هم میفهمیم شوخی نکردن!

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی