فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ

جملات خنده دار فیسبوکی

عاقا با دوستم رفتم سوپر مارکت دوستم به فروشنده گفت، عاقا ببخشید شامپو با طعم سیر دارید، منو میگی سینه خیز از سوپری اومدم بیرون،


هم عاشقتم, هم ازت متنفرم, میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی!

دیروز یه موتوری افتاده بود زمین، رفتم بهش گفتم الان زنگ میزنم اورژانس. موبایلشو داده میگه نه فقط یه عکس تو همین حالت ازم بگیر بزارم ویچت B-)


اگه شماهم مثل من بعضی وقتا احساس سنگینی میکنید یا فشار میاد بهتون یا حتی احساس لبریز شدن بهتون دست میده توصیه میکنم هر کاری میکنید رو ول کنید و سریع برین دسشویی, ادم وقتی دسشویی داره که کار نمیکنه.... والا


مورد داشتیم تو علایقش نوشته:
غذای مورد علاقه ام استیک آبدار با سس قارچ
به همراه ریزوتو و اسپاگتی بولونز و کمی مارتینی
بعد تو صف نذری به علت ازدحام جمعیت،
قابلمه بغل دستیاش خورده تو سرش و رفته تو کما!


ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮﻣﻮ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ ﻗﺒﺮ، ﺍﻭﻥ
ﻧﮑﯿﺮ ﻭ ﻣﻨﮑﺮ ﺳﻮﺍﻻﺗﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﻣﯿﺪﻥ.
ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﻧﺲ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ؟؟؟؟!!!!


شلوار رنگی میپوشی بپوش...
ولی خدایی دیگه کفش زرد و شلوار قرمز و پیراهن سبز و باهم نپوش
اسمارتیز که نیستی لامصب


مادر شوهره من دارم؟ یعنی آدم اینقدر خونسرد؟!
نباید بیاد بگرده منو واسه پسرش پیدا کنه؟!
والا من به خاطر پسر خودش می گم. وگرنه من که دارم درسمو می خونم!


تنها خوبیه مقنعه سر کردن تو دانشگاه اینه که...
سرکلاس هندزفری میذاری تو گوشت.
با دقت خیره میشی به استاد
اخر کلاسم استاد میگه...
عافرین دخترم، شوما خیلی خوب توجه میکنی


قانون بقای خارش:
خارش برطرف نمی‌شود بلکه از نقطه‌ای به نقطۀ دیگر منتقل می‌شود..!


فانتزی من اینه که بتونم دکتر زنان زایمان شم وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده! بعد در حالی ک همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :چه مشکلی داره؟ منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم و بگم :بچه دندون نداره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی