فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

فیسبوک

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه كه خودتان نيز باورتان نمي شود
 10500 تومان
پاور بانک وسیله ای بی نظیر و شگفت انگیزی بوده برای شارژ انواع موبایل و تبلت و ..
 18000 تومان
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 8500 تومان
بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو
 7900 تومان

مطالب فیسبوکی - جوک فیسبوکی - اس ام اس فیسبوکی - طنز فیسبوکی - عکس فیسبوکی

آخرین مطالب
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

خنده دارترین مطالب فیسبوکی

·دختر داییم 5 سالشه اومده میگه :باست نقاشی تشیدم !من : عزیزم بده ببینم !دختر داییم : منو دوس دالی ؟؟من : معلومه جیگر !دختر داییم : خیل خوب ! این تویی،اینام منم اینم بچه هامونن !من 5 ساله بودم شب ادراری داشتم


قدیما به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم ،.......از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن ، بهشون گریس هم نمیزنم ، آدم فروش های پس فطرت!!!

مورد داشتیم که دختره داشته رانندگی می کرده یادش میره دنده چنده وایساده دوباره از 1 شروع کرده 


اگه ویچت نبود هرگز نمیفهمیدیم اینهمه چینی ژاپنی اطراف خونمون زندگی میکنن !!اونم تو شعاع هشت کیلومتریمون!


زن : امشب شام نداریم!! مرد : حداقل میشه بگی چرا؟زن : خودت بهتر میدونی!مرد : من از کجا بدونم آخه؟زن : یعنی تو نمیدونی؟... مرد : نه به خدا!زن : خب بزار واست بگم ...چراااااااا عکس جدیدمو تو فیس بوک لایک نکردی؟؟؟


·رفتم داروخونه میگم پماد ضد خارش میخوام، یارو زیر لب میگه نیگا جوونای این مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن.


·مورد داشتیم با PES ایران رو با آرژانتین گرفته رو مسی خطا کنه که به جام جهانی نرسه


اگه اسمم مراد بود اونوقت زندگی بر وفق هوشنگ بود !


الان یه دختره ۱۶ ساله بهم درخواست دوستی داده:.....میترسم قبول کنم هزینه پفک و چیپس ولواشکش بیفته گردنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی